Like A Dream
D'Boss!

I want to be a better person for myself and my family, yes live is hard and also unique. I might not be perfect but i want to try to be one. Sometimes, i am a maniac myself. Truth, i am friendly. Talk to me anytime. Love comedy and i don't understand anything about love. Thanks.



Diary Myself Friendship Stuff



Contact me


Facts

No Matter How Difficult And Hard Something Is, I Will Alaways Be Positive And Smile Like An Idiot "Chanyeol"

Followers!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Owner & Edited Blog: EXO's Syazwani
Others:   

Izzue Ada Title Baru

Assalamualaikum...ngee~
Nak tau x apa maksud Wani ngan 'title baru' tu.Hah klu nak tahu jom kita siasat dahulu smalam tarikh brapa hari bulan? Siapa sedar tuh bagus lah yg x tau tu innalillah. *gurau je* Kelmarin adalah Hari Lahir Izzue Islam and at the same time Perkahwinan Izzue Islam *hah *OMG *Ya Allah* hehe korang mesti sebut salah satu perkataan tu kan ngee~ Ok terkejut kan..how impressive Izzue kahwin ngan pengurus dia ja nama dia AWin Nurin. Firstly hati ni rasa cemburu tp berusaha untuk melepaskan dan melupakannaya. huhu.Masih ada yg x phm dgn "title baru'? now Izzue dpt title baru sbgai suami. ok2 now kita dngr drpd media plak bercerita.
 Alhadulillah, Izzue Islam (Muhammad Izzul Islam Mazlan), 23, telah selamat dinikahkan bersama pasangannya yang juga merupakan pengurus peribadi beliau sendiri iaitu Awin Nurin (Nurinafilah Waharudin,27) di Dewan Shah Alam pada jam 9.45 pagi tadi.
 Hanya dengan sekali lafaz, Izzue Islam yang dinikahkan sendiri oleh bapa pengantin perempuan, Waharudin Jonit,58, disertakan dengan mas kahwin sebanyak 11 dinar dan wang hantaran bernilai RM11,111,11 untuk pengantin perempuan.

Menurut Izzue Isam, "Sejak mengenali dia, hubungan kami semakin rapat tetapi tidak pernah terfikir pun untuk menamatkan zaman bujang. Namun, apabila jodoh sudah ditentukan bersama, saya memilih Awin sebagai isteri,” kata Izzue Islam.
 Majlis resepsi pasangan ini akan terus diadakan pada tengahari ini bertempat di Dewan Shah Alam juga dan mereka memilih indoor garden sebagai tema.

Perkahwinan Izzue Islam dan Awin Nurin mendapat perhatian ramai peminat kerana mereka berjaya merahsiakan percintaan selama lima tahun dari pengetahuan semua orang termasuk media sehinggalah mereka melangsungkan pertunangan pada Jun 2012 lalu.
 Dari perkenalan Izzue Islam yang pernah bekerja di kedai makan pada tahun 2008, cinta mereka terus berputik dengan kejujuran dari kedua-dua belah pihak sehinggalah Awin Nurin bertindak menjadi pengurus Izzue Islam selepas pelakon dan juga salah seorang anggota kumpulan Forteen menceburi bidang lakonan pada tahun 2009.

 Tahniah diucapkan kepada Izzue Islam dan Awin, semoga kekal bahagai sehingga keanak cucu.
Apapun jom kita tngk gambar perkahwinan antara Izzue and Awin





















Sekian, Terima kasih #Always be a happy girl