Like A Dream
D'Boss!

I want to be a better person for myself and my family, yes live is hard and also unique. I might not be perfect but i want to try to be one. Sometimes, i am a maniac myself. Truth, i am friendly. Talk to me anytime. Love comedy and i don't understand anything about love. Thanks.



Diary Myself Friendship Stuff



Contact me


Facts

No Matter How Difficult And Hard Something Is, I Will Alaways Be Positive And Smile Like An Idiot "Chanyeol"

Followers!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Owner & Edited Blog: EXO's Syazwani
Others:   

Kenapa Perempuan Melayu Senang Dirasuk??

Kes ini betul-betul berlaku di ruang pelajar perempuan membasuh kain. Berlaku di asrama Puteri. Kebanyakan yang kena rasuk adalah perempuan melayu dan tidak pernah ada kes berlaku pada pelajar perempuan china atau india. Di mana salahnya.....kita ikuti percakapan bomoh melayu dan syaitan.
KES HISTERIA DI SEBUAH SEKOLAH... ...MISTERI DI ASRAMA PUTERI TERJAWAB!
Suatu hari, ada seorang ketua bomoh yang begitu berani hendak berjumpa sekumpulan jin yang berkeliaran di asrama hinggakan mereka merasuk sebilangan pelajar di sekolah itu. Ketika sampai si sebuah bilik ketua bomoh itu membaca sejenis mantera. Selepas membaca mantera itu, ketua bomoh itu pun memanggil ketua jin itu. Lalu ketua jin itu datang dengan menunjukkan rupanya yang begitu hodoh dan jijik. Hinggakan ketua bomoh yang begitu berpelangaman itu pun hampir-hampir pengsan dibuatnya! Hinggakan mayat reput pun lebih baik dari rupa ketua jin itu! tetapi ketua bomoh itu tetap kuatkan semangatnya. Lalu si ketua bomoh bertanya dengan kuat dan nyaring, menampakkan semangatnya yang tidak kendur walaupun melihat sesuatu yang menakutkan itu. "Kenapa kau rasuk pelajar di sini hah? Jawab!! kenapa gadis melayu jadi sasaran kau wahai syaitan yang direjam?!!" Dengan menarik nafas yang panjang, si ketua jin itu pun menjawab... "Siapa Bilang Gadis Melayu tak Menawan, tak Menarik Hati, Tiada Memikat", "Kalaulah memang, Tak Mungkin Aku Tertarik, Kalaulah Sungguh, Tak Mungkin Aku Merasuk".....(Sedutan Daripada Sebuah Lagu)
P/S:- Jangan marah eyh...sekadar hiburan...(^_^)