Like A Dream
D'Boss!

I want to be a better person for myself and my family, yes live is hard and also unique. I might not be perfect but i want to try to be one. Sometimes, i am a maniac myself. Truth, i am friendly. Talk to me anytime. Love comedy and i don't understand anything about love. Thanks.



Diary Myself Friendship Stuff



Contact me


Facts

No Matter How Difficult And Hard Something Is, I Will Alaways Be Positive And Smile Like An Idiot "Chanyeol"

Followers!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Owner & Edited Blog: EXO's Syazwani
Others:   

Izzue's Future Wife *sedih

Sedih bila dengar khabar yg Izzue tak lama lagi nak kawin...huhuhu *remuk hatiku*. Hancur harapan nak kahwin ngan Izzue nanti..huhu. Klu wani umur 23 bley la kahwin ngan izzue walaupun masa tuh izzue dah umur 32 tahun dah. Tak kisah lah mmng bukan jodoh Wani kan nak buat mcm mana Allah yg menentukan segalanya. Kita merancang Allah yang menentukan. Semoga wani dpt suami yg bleh membimbing wani ke jalan Allah...Insyallah. Bawah ni antara khabar yg wani baca. Anda dipersilakanlah baca.

Siapa tak kenal pelakon putih melepak yang berasal daripada negeri Che Siti Wan Kembang iaitu Izzue Islam yang sedang meningkat naik dan sering dapat dilihat di kaca TV sekarang.
Izzue telah mengesahkan bahawa dia bakal melansungkan pernikahan pada 2 Jun nanti dengan pengurusnya sendiri iaitu Awin Nurin. Majlis pernikahan dan persandingannya bakal berlansung serentak pada hari yang sama.
Izzue yang juga ahli kumpulan Forteen memberitahu pemilihan tarikh istimewa itu adalah kerana tarikh tersebut juga merupakan tarikh ulangtahunnya yang ke-24. Menjawab persoalan mengenai dakwaan dia dikatakan berbohong tentang hubungan cintanya, Izzue menjawab;
“Ketika gosip itu tersebar, saya tidak mengiyakan dan menidakkan kerana ketika itu semuanya masih belum pasti dan apabila kami sama-sama mengambil keputusan untuk bernikah, barulah saya mula bercerita.” Jelas Izzue.
Biarpun dia telah berkahwin kelak, Izzue berharap peminat terus menyokong kerjaya seninya dan juga mengharapkan peminat dapat mendoakan kebahagiaannya.


                                          | Izzue Islam with his future wife Awin Nurin |


 | Panduan buat Isteri Solehah |