Like A Dream
D'Boss!

I want to be a better person for myself and my family, yes live is hard and also unique. I might not be perfect but i want to try to be one. Sometimes, i am a maniac myself. Truth, i am friendly. Talk to me anytime. Love comedy and i don't understand anything about love. Thanks.



Diary Myself Friendship Stuff



Contact me


Facts

No Matter How Difficult And Hard Something Is, I Will Alaways Be Positive And Smile Like An Idiot "Chanyeol"

Followers!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Owner & Edited Blog: EXO's Syazwani
Others:   

My Future Husband

Gambar di atas tu is My future Husband Insyallah...His HANDSOME, CUTE, TOUGH, ROMANTIC and many more *ckp mcm choral speaking* Dia lah org lelaki pertama yg Wani obses sngt haha nama dia Izzue Islam and his full name is Muhammad Izzul Islam Bin Mazlan.  Nama popular dia __________ ehem korang dah tau kan. 22 years old in 2013. Birth Of Date dia is 2 Jun 1990 yahoooo sama bulan birthday Wani untung la kau Wani haha korang yg fan's Izzue jgn jealous tp yg sama tuh hmmm ok la kita geng :'( Dia berasal dari Kota Bahru at Kelantan. Drama yg dia berlakon adalah Sebenarnya Saya Isteri Dia (SSID) =My favourite drama :D, Cita Dan Cinta ( x tngk lg crita tuh :( ), Aishiteru (cuti bulan 5 ni insyallah klu ada masa nak tngk :) ), Papa nak kahwin and Bola Cinta ( dah tngk dah crita ni tp x prasan dia pon dlm drama ni). Filem yg dia acting = King Kapcai, Chikaro dan 29 Februari. Dia juga seorang penyanyi dari grup Forteen. Dah la handsome suara dia sedap di makan plak tuh haha.

These are some picof him *have fun*:

                  Cairkan tngk dia :D
             Style x dia posing <3
                     Ni pic Wani ambil dari SSID
                             My Hubby :*

                  hahhah...time ni dia cute sesngt ^_^

Dah latu stakat ni ja Wani mmpu update From: